• وبلاگ : اواي بي نفس
  • يادداشت : سخناني فراموش نشدني
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عذرخواه 1408 
    مائده هاي زميني


    ناتانئيل ، آرزو مکن که خدا را در جايي جز همه جا بيابي . هر مخلوقي نشاني از خداست و هيچ مخلوقي او را هويدا نمي سازد . همان دم که مخلوقي نظر ما را به خويشتن منحصر کند ، ما را از خدا برمي گرداند .

    ما همگي اعتقاد داريم که بايد خدا را کشف کرد . دريغا که نمي دانيم همچنان که در انتظار او به سر مي بريم ، به کدام درگاه نياز آوريم . سرانجام اين طور نيز مي گوييم که او در همه جا هست ؛ هرجا و نايافتني است .

    به هرکجا بروي جز خدا چيزي را ديدار نمي تواني کرد . خدا همان است که پيش روي ماست . ناتانائيل ، اي کاش « عظمت » در نگاه تو باشد نه در چيزي که به آن مي نگري .

    ناتانائيل ، من شوق را به تو خواهم آموخت ؛ اعمال به ما وابسته است ، همچنان که درخشندگي به فسفر . درست است که اعمال ما ما را مي سوزانند ولي تابندگي ما از همين است و اگر روح ما ارزش چيزي را داشته دليل بر آن است که سخت تر از ديگران سوخته است .

    براي من « خواندن » اين که شن ساحل ها نرم است کافي نيست : مي خواهم پاي برهنه ام اين نرمي را حس کند . معرفتي که قبل از آن احساسي نباشد ، براي من بيهوده است . هرگز در اين جهان چيزي نديده ام که حتي اندکي زيبا باشد ؛ مگر آنکه فورا آرزو کرده ام تا همه ي مهر من آن را دربرگيرد .




    « آندره ژيد »

    + 1408 

    مريم عمري پشت به ساحل در دريا پيش ميرفتم دنبال قايقي ميگشتم كه مرا به ساحل آرامش برساند. ساحلت را بچسپ و باز بنويس از او و خودت بنويس. بنويس چگونه برگزيده شدي

    + گمشده 
    کاش بتوانيم با کمک تجربه چنين افرادي راهو از بيراهه تشخيص دهيم.
    مطلب خيلي جالبي بود.
    منتظر نوشته هاي خودتان نيز هستم.
    موفق باشيد